Afspraak maken bij de gemeente

De gemeente werkt op afspraak.

Om meer dan 500.000 Hagenaars goed van dienst te kunnen zijn werkt de gemeente op afspraak. Zo kan de gemeente tijd voor u reserveren en bent u er zeker van dat u goed en snel geholpen wordt.

Afspraak is afspraak

Om dit voor iedereen goed te laten werken is het belangrijk om een aantal basisregels met elkaar af te spreken. De gemeente vraagt u dringend om:

  • op tijd op de afspraak te komen
  • alle benodigde documenten mee te nemen die vermeld staan bij het product
  • dat u zich zo snel mogelijk afmeldt als u onverwacht niet kunt komen
  • om u te houden aan alle maatregelen rond het coronavirus.

Afspraak maken

U kunt een afspraak maken via 14070 of via de website, dit wordt per product vermeld.

Lukt het niet om op tijd een afspraak te maken via de website, dan kunt contact opnemen met 14070. Zij bekijken dan of het nodig is de afspraak te vervroegen.

Afspraak verzetten of afzeggen

Wilt u uw afspraak verzetten of afzeggen? Dit kan via de links in de bevestigingsmail die u kreeg toen u de afspraak maakte.

Extra openingstijden balies Publiekszaken

Om zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen zijn de openingstijden van de balies van Publiekszaken verruimd:

  • U kunt vanaf 1 juli 2020 ook op dinsdag vanaf 8.30 uur op stadskantoor Leyweg terecht en op donderdag vanaf 8.30 uur op Stadhuis Spui (voorheen was dit vanaf 12.00 uur).
  • Stadhuis Spui is extra open op zaterdag 4, 11 en 18 juli van 9.00 tot 12.00 uur.
Zie ook: Openingstijden en locaties stadsdeelkantoren

Rijbewijs

Paspoort of identiteitskaart

Verhuizen

Geboorte en erkenning

Huwelijk en geregistreerd partnerschap

Overlijden

Parkeren

Afval

    Akten en afschriften

    Persoonsgegevens (BRP)

    Immigratie

    Gepubliceerd: 30 juni 2020Laatste wijziging: 1 juli 2020