Afspraak maken bij de gemeente

Voor dienstverlening van de gemeente kunt u digitaal een afspraak maken op een stadsdeelkantoor bij u in de buurt en op een tijdstip dat u uitkomt. Wanneer u een afspraak maakt, krijgt u automatisch te zien op welke stadsdeelkantoren u uw zaken kunt regelen.

U kunt een afspraak maken voor de volgende producten. In de tekst van deze producten staat een knop waarmee u in het afsprakensysteem komt:

Paspoort of identiteitskaart

Rijbewijs

Geboorte en erkenning

Huwelijk en geregistreerd partnerschap

Verhuizen

Overlijden

Parkeren

Afval

    Akten en afschriften

    Persoonsgegevens (BRP)

    Immigratie

    Afspraak wijzigen of annuleren

    Wilt u uw afspraak verzetten of afzeggen? Dit kan via de links in de bevestigingsmail die u heeft gekregen toen u de afspraak maakte.

    Zie ook: Openingstijden en locaties stadsdeelkantoren

    Gepubliceerd: 31 januari 2019Laatste wijziging: 4 juni 2019