Contact met de gemeente
Zelf regelen
Contact opnemen
Chatten
Chatten kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Open chatgesprek(Externe link)
Bel 14070
Maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.
Belt u vanuit het buitenland bel dan naar +31 70 353 30 00.
E-mailen
Stuur uw vraag of bericht via het Begin externe link: contactformulier(Externe link), eind externe link.. U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.
Post
Gemeente Den Haag
Postbus 12600
2500 DJ Den Haag
Langskomen
Maak een afspraak bij een stadsdeelkantoor.
Begin link: Bekijk locaties en openingstijden, einde link.
MijnDenHaag
Regel uw zaken via uw eigen persoonlijke pagina op de website.
Begin link: Meer over MijnDenHaag, einde link.

Melding, klacht of bezwaar doorgeven
Rommel of overlast melden
Is er buiten iets niet in orde? Op straat of in het park? Doe dan een melding openbare ruimte.
Klacht indienen
Bent u niet tevreden met hoe de gemeente werkt? Of over hoe u behandeld bent? Geef uw klacht door
Bezwaar maken
Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? U kunt bezwaar maken.
Langskomen op afspraak
De gemeente werkt op afspraak. U kunt een afspraak maken via 14070 of via de website. Dit wordt per product vermeld. Lees meer op de pagina Begin link: Afspraak maken bij de gemeente, einde link..
Locaties stadsdeelkantoren

Stadhuis Spui
Spui 70

Stadskantoor Leyweg
Leyweg 813

Stadsdeelkantoor Segbroek
Fahrenheitstraat 190

Stadsdeelkantoor Laak (open vanaf 1 september)
Slachthuisplein 25
Begin link: Bekijk alle locaties van de gemeente, einde link.
Bezoek een servicepunt in de wijk voor extra hulp
Spreekt u niet goed Nederlands? Bent u doof of slechthorend? Vindt u het internet best lastig? Of weet u niet precies waar u uw vraag moet stellen? Kom langs bij een Servicepunt XL.
Bekijk Servicepunten
Veelgestelde vragen
Ik heb een vraag over uitkering of zorg. Wie kan ik bellen?
Heeft u een vraag over bijvoorbeeld uw uitkering, een toeslag, de Wmo of de regiotaxi? Bel dan naar de klantenservice SZW op (070) 353 75 00. De klantenservice SZW is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Bekijk alle onderwerpen op Begin link: Contact met SZW, einde link..
Ik heb een vraag over de WOZ-waarde of gemeentelijke belastingen. Wat kan ik doen?
De meest gestelde vragen worden beantwoord in de Begin link: informatievideo over gemeentelijke belastingen, einde link.. U kunt in de video zelf aangeven waar u meer over wilt weten en direct uw zaken regelen.
Kijk voor meer informatie over belastingzaken, zoals de WOZ-waarde, afvalstoffenheffing of kwijtschelding op Begin link: Belastingen, einde link.. Daar staan ook de contactgegevens van Belastingzaken.
Ik wil een melding maken over afval. Hoe doe ik dat?
Heeft u een Begin link: volle of kapotte afvalcontainer, einde link.? Of ziet u Begin link: afval op straat, einde link., bijvoorbeeld zwerfafval, verkeerd aangeboden afval of bouwafval? Dan kunt u dat melden via het formulier Afval melden. De gemeente vraagt u dan de plek van het afval door te geven.
Ik wil mijn factuur (rekening) betalen. Hoe doe ik dat?
Moet u een factuur van de gemeente betalen? Of heeft u een herinnering of aanmaning gekregen? Lees hoe u kunt betalen op de pagina Begin link: Facturen betalen, einde link.. Ook antwoorden op andere vragen over betalingen vindt u op deze pagina.
Ik heb nog geen e-mail ontvangen van de gemeente. Hoe kan dat?
Als u een e-mail verwacht van de gemeente, controleer dan altijd uw spam-box. Het kan zijn dat berichten van de gemeente daar in staan.
Ik heb een vraag aan de gemeente vanuit een religieuze- of levensbeschouwelijke organisatie. Wat kan ik doen?
Het bestuur van een religieuze- of levensbeschouwelijke organisatie (bijvoorbeeld een kerk of moskee) kan zijn vraag aan de gemeente stellen via Begin link: inclusiefsamenleven@denhaag.nl, einde link..
Zie ook: Storing en onderhoud website en 14070
