Nu:
Coronavirus
Laatste update: 14:49 uur

Contact met de gemeente

  • MijnDenHaag

    In MijnDenHaag kunt u uw zaken regelen bij de gemeente, zoals het betalen van de woonlasten, het wijzigen van een parkeervergunning of uw aanvraagstatus bekijken.

    Ga naar MijnDenHaag.

  • Coronavirus: informatie voor ondernemers

    Het coronavirus heeft veel impact voor ondernemers in Den Haag. De gemeente krijgt hier veel vragen over. Bekijk de meest gestelde vragen op de pagina Coronavirus: informatie voor ondernemers.

Langere wachttijd
De gemeente neemt maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus om klanten, bezoekers en medewerkers te beschermen. Daarop heeft de gemeente Den Haag ook haar dienstverlening aangepast. Hierdoor kan de wachttijd langer zijn.

Neem alstublieft geen contact op als u geen spoed heeft. Veel zaken kunt u zelf digitaal regelen via denhaag.nl of MijnDenHaag

Bellen

Bel van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.00 uur op het nummer 14070. Vanuit het buitenland bel: +31 70 353 30 00

Chatten

Online Offline

Chatten kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.00 uur.

E-mail

Heeft u een vraag aan de gemeente?

Dan kunt u gebruikmaken van het contactformulier.

Postadres

Gemeente Den Haag

Postbus 12 600

2500 DJ Den Haag

Reactietermijn

Openingstijden en adressen stadsdeelkantoren

Bij de stadsdeelkantoren kunt u terecht voor het aanvragen van producten en diensten van de gemeente.

Meer Stadsdeelkantoren

Klacht, melding, bezwaar of compliment?

Wilt u een klacht indienen, iets melden, bezwaar maken of de gemeente een compliment geven?

Meer Klachten, bezwaar en beroep