Contact met de gemeente

Zelf digitaal regelen

Veel zaken kunt u zelf digitaal regelen via de website of MijnDenHaag

Veelgestelde vragen

  • Heeft u een vraag over bijvoorbeeld uw uitkering, een toeslag, de Wmo of de regiotaxi? Bel dan naar de klantenservice SZW op (070) 353 75 00.
    De klantenservice SZW is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Bekijk alle onderwerpen op Contact met SZW.

    Vraag over de energietoeslag

    Heeft u een vraag over de energietoeslag? Kies dan toets 3 wanneer u het keuzemenu hoort.

  • Wat u meeneemt naar het stadsdeelkantoor hangt af van uw afspraak. Ga naar de pagina Afspraak maken bij de gemeente Den Haag en kies onderaan de pagina welk product u nodig heeft. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u een ingevuld formulier, een ondertekende verklaring of een pasfoto moet meenemen. Voor alle afspraken geldt: neem een geldig identiteitsbewijs mee.
  • Heeft u een volle of kapotte afvalcontainer? Of ziet u afval op straat, bijvoorbeeld zwerfafval, verkeerd aangeboden afval of bouwafval? Dan kunt u dat melden via het formulier Afval melden. De gemeente vraagt u dan de plek van het afval door te geven.

    Afval melden

    MyCleanCity-app

    Gaat uw melding over afval naast een container of over een volle, vieze of kapotte container? Dan kunt u ook een melding maken via de MyCleanCity-app. Download de app in de Apple Store of Google Play Store.

Op afspraak

De gemeente werkt op afspraak. U kunt een afspraak maken via 14070 of via de website, dit wordt per product vermeld. Lees meer op de pagina: Afspraak maken bij de gemeente.

Bellen

Bel van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur op het nummer 14070. Vanuit het buitenland bel: +31 70 353 30 00

Chatten

Chatten kunt u van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur.

E-mail

Heeft u een vraag aan de gemeente?

Dan kunt u gebruikmaken van het contactformulier.

Postadres

Gemeente Den Haag

Postbus 12600

2500 DJ Den Haag

    • binnen 2 weken krijgt u een bevestiging of reactie via de post
    • binnen 4 weken krijgt u antwoord op uw brief
    • bij klachten krijgt u binnen 6 weken een reactie
    • bij schriftelijke vragen aan de raad krijgt u binnen 4 weken een reactie
    • bij raadsadressen krijgt u binnen 8 weken een reactie

    Heeft de gemeente langer nodig? Dan krijgt u hiervan bericht. Daarin staat waarom de reactie later komt en wanneer u de reactie kunt verwachten.

Openingstijden en adressen stadsdeelkantoren

Bij de stadsdeelkantoren kunt u terecht voor het aanvragen van producten en diensten van de gemeente.

Meer Stadsdeelkantoren

Klacht, melding, bezwaar of compliment?