Contact met SZW

Heeft u vragen over bijvoorbeeld uitkering, werk, zorg, schulden, juridische zaken, inburgering of (Ooievaars)regelingen? Of wilt u documenten aanleveren of wijzigingen doorgeven? Lees hoe u contact opneemt.

Vragen stellen

Wilt u iemand spreken? Bel dan de klantenservice SZW op (070) 353 75 00. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. De medewerker beantwoordt uw vragen of maakt een terugbelverzoek.
U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier.

Stel uw vraag

Documenten of gegevens inleveren

Heeft de gemeente u gevraagd om gegevens in te leveren? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen.

Zet op elke pagina van alle documenten uw Burgerservicenummer (BSN).

Servicepunt

In verband met het coronavirus zijn de Servicepunten alleen telefonisch bereikbaar. U kunt bellen voor advies en om een afspraak te maken. Afspraken worden alleen gemaakt in geval van nood.

Komt u er niet uit? Ook niet met hulp van familie of kennissen? Bij een Servicepunt kunnen vrijwilligers en medewerkers van de gemeente u helpen bij het gebruik van de computer. Zij kunnen u ook ondersteunen als u online formulieren moet invullen.
Bekijk de Servicepunten bij u in de buurt.

Advies- en informatiebalie

In verband met het coronavirus zijn de openingstijden van de Advies- en Informatiebalies aangepast.

Wilt u persoonlijk contact? Dan kunt u terecht bij de Advies- en informatiebalie in Stadhuis Spui, Spui 70 en Stadskantoor Leyweg, Leyweg 813. De Advies- en informatiebalie is open van maandag tot en met vrijdag:

  • van 8.30 tot 12.15 uur (ochtend)
  • van 13.00 tot 16.30 uur (middag)

Gepubliceerd: 9 juni 2020Laatste wijziging: 30 juni 2020