Contact met SZW
Heeft u vragen over bijvoorbeeld uitkering, werk, zorg, schulden, juridische zaken, inburgering of (Ooievaars)regelingen? Of wilt u documenten aanleveren of wijzigingen doorgeven? Lees hoe u contact opneemt.
Vragen stellen
Wilt u iemand spreken? Bel dan de klantenservice SZW op (070) 353 75 00. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. De medewerker beantwoordt uw vragen of maakt een terugbelverzoek.
U kunt uw vraag ook stellen via het contactformulier.
Stel uw vraag
Documenten of gegevens inleveren
Heeft de gemeente u gevraagd om gegevens in te leveren? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen.
- E-mail:
emailbeheer.szw@denhaag.nl - Per post:
Gemeente Den Haag
Antwoordnummer 1630
2502 VB Den Haag
Een postzegel is niet nodig.
Servicepunt
Komt u er niet uit? Ook niet met hulp van familie of kennissen? Bij een Servicepunt kunnen vrijwilligers en medewerkers van de gemeente u helpen bij het gebruik van de computer. Zij kunnen u ook ondersteunen als u online formulieren moet invullen.
Bekijk de Servicepunten bij u in de buurt.
Advies- en informatiebalie
Wilt u persoonlijk contact? Dan kunt u terecht bij de Advies- en informatiebalie in Stadhuis Spui, Spui 70 en Stadskantoor Leyweg, Leyweg 813. De Advies- en informatiebalie is open van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur.
Om iedereen goed te beschermen tegen het coronavirus (COVID-19) gelden er maatregelen voor een bezoek aan een locatie van de gemeente. Kijk voor een actueel overzicht op de pagina over dienstverlening en het coronavirus.
Gepubliceerd: 28 oktober 2020Laatste wijziging: 29 oktober 2020