Meldpunt Scheveningen

Bewoners en ondernemers in Scheveningen die overlast hebben, kunnen terecht bij het Meldpunt Scheveningen.

U kunt overlast op 2 manieren melden:

Belangrijke informatie

  • bel bij spoed altijd 112 (politie, brandweer en ambulance)
  • voor niet-spoedeisende hulp belt u de politie op 0900 – 88 44

Kijk voor meer informatie over hoe u een melding kunt doen in bijzondere situaties op Begin link: www.denhaag.nl/meldingen, einde link. .

Download en bewaar: Ervaart u overlast op Scheveningen?

(PDF, 121,1 KB)

Veelgestelde vragen Meldpunt Scheveningen

In Scheveningen hebben bewoners en ondernemers soms overlast. Ook zijn er zorgen over mogelijke toekomstige overlast. Bewoners en ondernemers willen dat dit snel opgelost wordt. Daarom is er een meldpunt gekomen. Voor de gemeente en politie is het meldpunt ook belangrijk. Zij kunnen dan zien wat voor overlast er is en waar. En daar iets tegen doen.

Het meldpunt is onderdeel van Begin link: Actieplan Kust, einde link. .

  1. Ga via uw internetbrowser naar scheveningenmeldt.nl (als u een snelkoppeling heeft, klikt u daarop).
  2. Beschrijf de melding.
  3. Voeg een of meerdere foto’s toe (niet verplicht).
  4. Kies de locatie van de melding.
  5. Vul uw gegevens in als u een bericht wilt ontvangen. Anoniem blijven mag ook.
  6. U krijgt een bevestiging dat de melding is gelukt.

  • meldingen openbare ruimte (zoals afval of kapotte stoeptegels): binnen 3 werkdagen
  • meldingen veiligheid of spoedsituaties (zoals straatraces, parkeren of wildkamperen): zo snel mogelijk

Meldingen worden opgepakt door de gemeente, politie of de Omgevingsdienst Haaglanden.

U kunt allerlei niet-spoedeisende situaties melden:

  • parkeren
  • wildkamperen
  • drank- of drugsgebruik
  • wildplassen of -poepen
  • kapot straatmeubilair
  • afval
  • vandalisme
  • hondenpoep
  • verkeersoverlast

U kunt de melding ook anoniem (zonder uw naam) doen.

Contact

Hoe kunnen we helpen?

Chat

Telefoon

14070