Storing bij aan- en afmelden parkeren
Lukt het u niet om een kenteken aan- of af te melden? Gebruikt u de Parkeren Den Haag parkeerapp? Installeer deze opnieuw. Meld u aan en af via internet? Verwijder dan de geschiedenis uit uw browser. Werkt het dan nog niet? Er kan een algemene storing zijn.
Parkeren Den Haag app werkt niet
Werkt de app niet en heeft u wel mobiel bereik? Kijk dan of er een software update nodig is. Of installeer de app opnieuw. De meeste problemen lost u zo op.
Lukt het dan nog niet? Meld het kenteken dan aan of af via https://parkerendenhaag.denhaag.nl. Of doe het telefonisch via telefoonnummer (070) 890 00 20.
Via internet werkt niet
Werkt aan- of afmelden via https://parkerendenhaag.denhaag.nl niet? Verwijder dan uw browsergeschiedenis op uw apparaat en probeer het opnieuw. Lukt het dan nog niet? Meld het kenteken dan aan via de Parkeren Den Haag app of doe het telefonisch via telefoonnummer (070) 890 00 20.
Storing in het systeem
Het kan gebeuren dat u een kenteken niet kunt aan- of afmelden door een algemene storing in het systeem. Betaal dan bij een parkeerautomaat of via mobiel parkeren. Doet u dit niet? Dan kunt u een parkeerbon (naheffingsaanslag) krijgen.
Geef de storing altijd door. Doe dit via:
Telefoonnummer 14070. Dit kan op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Gepubliceerd: 1 november 2018Laatste wijziging: 24 augustus 2023