Storing bij aan- en afmelden parkeren

Lukt het u niet om een kenteken aan- of af te melden? Gebruikt u de Parkeren Den Haag parkeerapp? Installeer deze opnieuw. Meld u aan en af via internet? Verwijder dan de geschiedenis uit uw browser. Werkt het dan nog niet? Er kan een algemene storing zijn.

Parkeren Den Haag app werkt niet

Werkt de app niet? Installeer deze dan opnieuw. De meeste problemen lost u zo op.

Lukt het dan nog niet? Meld het kenteken dan aan of af via https://parkerendenhaag.denhaag.nl. Of doe het telefonisch via telefoonnummer (070) 890 00 20.

Via internet werkt niet

Werkt aan- of afmelden via https://parkerendenhaag.denhaag.nl niet? Verwijder dan uw browsergeschiedenis op uw apparaat en probeer het opnieuw. Lukt het dan nog niet? Meld het kenteken dan aan via de Parkeren Den Haag app of doe het telefonisch via telefoonnummer (070) 890 00 20.

Storing in het systeem

Het kan gebeuren dat u een kenteken niet kunt aan- of afmelden door een algemene storing in het systeem. Betaal dan bij een parkeerautomaat of via mobiel parkeren. Doet u dit niet? Dan  kunt u een parkeerbon (naheffingsaanslag) krijgen.

Geef de storing altijd door. Doe dit via:

Telefoonnummer 14070. Dit kan op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Gepubliceerd: 1 november 2018Laatste wijziging: 11 december 2019