Ambassadeurs, wat doen ze?

Gepubliceerd: 
17 december 2010
Laatste wijziging: 
11 november 2013

De creatieve sector is bij uitstek een branche waar relaties, naamsbekendheid en imago een essentiële rol spelen.

Creatieve Stad Den Haag heeft daarom van 2010 tot 2013 een ambassadeursprogramma gehad. Een aantal vooraanstaande creatieven uit de sector werden uitgenodigd om de stad (inter)nationaal op de kaart te zetten.

Let op: het ambassadeursprogramma is inmiddels afgelopen.

Het ambassadeursteam promootte Den Haag als creatieve stad in bestaande netwerken ‘die er toe doen’ door de stad positief te vermelden in gesprekken met andere creatieven en stakeholders, zoals opdrachtgevers, detailhandelaars, consumenten en journalisten. De ambassadeurs promootten Den Haag overal ter wereld en verwierven publicitaire aandacht voor hun standplaats. Zo leverden de ambassadeurs een intrinsieke bijdrage aan de naamsbekendheid en imago van Den Haag, en ook aan het vestigingsklimaat van de stad.

Gepubliceerd: 
17 december 2010
Laatste wijziging: 
11 november 2013

U verlaat DenHaag.nl. Wilt u doorgaan?