Contact met het Intermediairen Contactpunt

Bent u een (zorg)professional en wilt u weten wat de gemeente voor u of voor uw cliënt kan doen? Neem dan contact op met het Intermediairen Contactpunt (ICP). Het ICP helpt u verder en geeft advies over waar u terecht kunt.

Bij het ICP kunt u terecht voor advies en informatie over problemen als bij bijvoorbeeld zorg, financiën, wonen en inkomen. Ook met sociaal-juridische vragen kunt u bij het ICP terecht. Het ICP zoekt naar de juiste organisaties en oplossingen binnen en buiten de gemeente.

Meldcode

Kunt u uw cliënt niet verder helpen? En is er sprake van meerdere problemen tegelijk (multiproblematiek)? Dan kunt u het beste een meldcode in te dienen. Met deze meldcode zorgt het ICP voor de juiste route binnen de gemeente. Hierdoor worden u en uw cliënt direct goed geholpen. Op de pagina Begin link: Meldcode, einde link. vindt u hierover meer informatie.

Anoniem of met toestemming

Uw vragen mogen anoniem zijn. Het delen van persoonlijke informatie over uw cliënt mag alleen met toestemming van de persoon zelf.

Contact

U kunt op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bellen naar 070 35 37 467 of een e-mail sturen naar intermediairencontact@denhaag.nl.

Contact

Hoe kunnen we helpen?

Chat

Telefoon

14070