Klacht bezorging Stadskrant melden

De Stadskrant informeert Hagenaars over het beleid en de dienstverlening van de gemeente en projecten in de stad. Heeft u de Stadskrant niet ontvangen? Of heeft u andere klachten over de bezorging? Meld uw klacht.

De Stadskrant is een uitgave van de gemeente Den Haag en wordt iedere 4 weken samen met de Posthoorn gratis huis aan huis bezorgd. In stadsdeel Scheveningen is de Stadskrant een bijlage in de Scheveningsche Courant.

Klacht over de bezorging doorgeven:

  • U kunt uw klacht over de bezorging van de Stadskrant (en de Posthoorn of de Scheveningsche Courant) doorgeven via de website van de Posthoorn of de website van de Scheveningsche Courant
  • U kunt uw klacht ook telefonisch doorgeven:

    • Posthoorn edities Escamp Oost, Escamp West en Loosduinen: (0174) 62 42 12
    • Posthoorn edities Centrum, Laak, Haagse Hout en Segbroek: (088) 056 15 95
    • Posthoorn editie Leidschenveen-Ypenburg: (015) 361 54 77
    • Scheveningsche Courant: (070) 352 05 65