Inlichtingen uit de BRP voor deurwaarders aanvragen

Bent u gerechtsdeurwaarder? Dan kunt u informatie uit de Basisregistratie Personen (BRP) opvragen. Of een adresonderzoek laten uitvoeren.

Voor wie

Alleen gerechtsdeurwaarders kunnen een aanvraag doen.

Aanvragen

U doet de aanvraag op officieel briefpapier van uw bedrijf. In de brief staan:

  • uw gegevens
  • inschrijfnummer van de Kamer van Koophandel
  • de gegevens voor het verstrekken van de inlichting(en). Zoals voor- en achternaam, geboortedatum en overlijdensdatum.
  • uw handtekening

Per post

Stuur uw brief naar:

Gemeente Den Haag, Dienst Publiekszaken
Unit Beheer en Verstrekkingen, afdeling Inlichtingen
Postbus 12620
2500 DL Den Haag

Per e-mail

U kunt de aanvraag ook per e-mail sturen. Scan dan de brief en alle gegevens in. En stuur deze naar dpz.kcctl@denhaag.nl.

Kosten

  • Een adresonderzoek is gratis.
  • Voor inlichtingen uit de BRP betaalt u € 2,27 per uittreksel (exclusief portokosten).

Tarieven gelden in 2021.

Hoelang duurt het?

  • Per post: binnen 6 weken.
  • Per e-mail: binnen 3 weken.