Den Haag investeert €7,6 miljoen in isolatie van Haagse woningen
De gemeente Den Haag investeert ruim 7,6 miljoen euro in het beter isoleren van Haagse woningen. Met dit geld uit de derde tranche van het Nationaal Isolatieprogramma worden de komende jaren ruim 4.400 woningen aangepakt. Zo bespaart de stad energie, worden energierekeningen lager, daalt de CO₂-uitstoot en krijgen bewoners meer comfort in huis. Het geld...
