Service en contact Parkeren
-
Contact met de afdeling Parkeren
De afdeling Parkeren behandelt zaken die te maken hebben met betaald parkeren.
-
Parkeervergunning: pincode of meldnummer aanvragen, opvragen of wijzigen
Bent u de pincode of het meldnummer van uw parkeervergunning kwijt? Dan kunt u uw pincode opvragen of een nieuwe code aanvragen. Dit regelt u zelf of via de afdeling parkeervergunningen.
-
Achtergelaten voertuig melden
Heeft u een achtergelaten voertuig voor de deur staan? Meld dit dan bij de gemeente.
-
Parkeerbord en belijning gereserveerde parkeerplaats vervangen
Heeft u een gereserveerde parkeerplaats? Dan kunt u nieuwe belijning of vervanging van het onderbord aanvragen.
-
Betaling bij de parkeerautomaat mislukt?
Heeft u bij de parkeerautomaat betaald en verschijnt de melding 'betaling is mislukt'? Betaal dan wel opnieuw voor de tijd die u wilt parkeren.
-
Gehandicaptenparkeerkaart verloren of gestolen?
Bij verlies of diefstal van uw gehandicaptenparkeervergunning kunt u een vervangende kaart aanvragen.
-
Kapotte parkeerautomaat melden
Ziet u een kapotte parkeerautomaat? Geef het door aan de gemeente. Dan wordt deze zo snel mogelijk gerepareerd.
-
Onveilige verkeerssituaties melden
Ziet u een gevaarlijk kruispunt of een onoverzichtelijke oversteekplaats? Meld dit dan bij de gemeente.