Het Willem Dreeshuis wordt geschikt gemaakt voor wonen en werken
Het Willem Dreeshuis verandert. In het oude verzorgings- en verpleeghuis komen 119 kleine woningen en een aantal bedrijfsruimtes. De planning is dat de woningen en bedrijfsruimtes in juni 2023 klaar zijn.
Sinds de zomer van 2021 wonen de eerste 60 mensen in het Willem Dreeshuis. Om de andere 59 woningen te kunnen gebruiken, is er in juli 2022 een vergunning afgegeven. Ook worden er bedrijfsruimtes gemaakt.
Nieuwe beheerder
De HuischMeesters is de nieuwe beheerder van het gebouw en de contactpersoon voor bewoners en buurtbewoners. Limor blijft een aantal bewoners persoonlijk helpen, maar is niet meer elke dag aanwezig.
Heeft u vragen en of opmerkingen voor de beheerder? U kunt de HuischMeesters een e-mail sturen via info@dehuischmeesters.nl. Ook kunt u 24 uur per dag voor dringende zaken, zoals ernstige overlast, bellen naar het telefoonnummer 088 488 72 34.
Omgevingsoverleg
Met een groep van bewoners, buurtbewoners, de gemeente en partners zoals de politie is er regelmatig een omgevingsoverleg. Tijdens dit overleg bespreekt de groep of er in de afgelopen tijd iets is gebeurd. Wilt u weten wie er meedoen aan dit overleg? Of wilt u het verslag van dit overleg ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info.willemdrees@denhaag.nl.
Meer informatie
Heeft u vragen? Stuur dan een e-mail naar het projectteam via info.willemdrees@denhaag.nl.
Gepubliceerd: 23 mei 2023Laatste wijziging: 23 mei 2023