Zwemactiviteiten reserveren

Online reserveren voor zwemactiviteiten is verplicht, behalve voor fifty fit. U kunt een reservering maken in de sportwebshop. Bekijk hier de veel gestelde vragen over het reserveren.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de Sport-info-lijn via (070) 353 72 72 op werkdagen tussen 08.30 en 16.30 uur, of stuur een e-mail naar sportinfolijn@denhaag.nl.

Voor welke zwemactiviteiten is reserveren verplicht?

Voor alle zwemactiviteiten is een reservering verplicht, behalve voor fifty fit. U reserveert een tijdsblok. Voor elk tijdsblok geldt een maximum aantal bezoekers.

Hoe reserveer ik online?

Reserveren doet u via de Sportwebshop:

  • Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Ga naar het tabblad 'zwemticket'.
  • Selecteer het zwembad, de zwemactiviteit en het tijdstip.
  • Klik op 'voeg toe aan winkelwagen'.
  • Controleer uw reservering en klik op 'doorgaan'.
  • U ontvangt een bevestiging van uw reservering per mail.
  • Neem deze bevestiging en uw zwempas mee naar het zwembad. Bij de kassa kunt u contactloos betalen.

    Naar de sportwebshop

    Ik heb een zwempas, maar geen account of inloggegevens. Wat moet ik doen?

    Uw zwempas moet gekoppeld zijn aan uw e-mailadres om een account aan te maken. Dat gaat zo:

    • Vul het formulier hieronder in. Hiermee koppelen wij uw e-mailadres aan uw persoonlijke zwempas.
    • U ontvangt een e-mail zodra u een reservering kunt maken.
    • Ga naar de sportwebshop.
    • Klik op 'gebruikersnaam/wachtwoord vergeten'.
    • U ontvangt een e-mail met uw gebruikersnaam en de mogelijkheid om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
    • Nu kunt u inloggen en online reserveren.

    U heeft een zwempas, maar geen account

    Vul hieronder uw gegevens in zoals deze op uw legitimatiebewijs staan.

    Uw gegevens zijn niet zichtbaar op de zwempas.

    Ik heb geen zwempas, maar wel een account. Wat moet ik doen?

    Als u een account heeft, kunt u in de sportwebshop reserveren om te komen zwemmen. Bij uw eerste bezoek aan het zwembad moet u zich legitimeren bij de kassa en krijgt u een persoonlijke zwempas. Deze zwempas koppelen wij aan uw account. U moet de zwempas bij ieder bezoek meenemen.

    Ik heb geen zwempas en geen account of inloggegevens. Wat moet ik doen?

    U kunt een account aanmaken in de sportwebshop. U kunt zich daar registreren als nieuwe gebruiker. Bij uw eerste bezoek aan het zwembad moet u zich legitimeren bij de kassa en krijgt u een persoonlijke zwempas. Deze zwempas koppelen wij aan uw account. U moet de zwempas bij ieder bezoek meenemen.

    Is uw kind nog jonger dan 14 jaar en heeft hij/zij nog geen account?

    U kunt zich dan registreren als nieuwe gebruiker via www.denhaag.nl/sportwebshop. Als u dit gedaan heeft, kunt u een reservering maken in de Sportwebshop. Als uw kind op zwemles zit heeft hij/zij al een account die u kunt gebruiken voor het reserveren.

    Kan ik ook telefonisch of aan de kassa reserveren?

    Reserveren kan via de sportwebshop. Alleen als iemand geen internet of computer heeft, kan men bij de kassa van het zwembad reserveren of telefonisch reserveren via de Sport-info-lijn. De Sport-info-lijn is bereikbaar op doordeweekse dagen tussen 8.30-16.30 uur via (070) 353 72 72.

    Kan ik voor meer dan 1 persoon reserveren?

    Voor aquasport en banenzwemmen kunt u reserveren voor uzelf en 1 andere persoon. Voor gezinszwemmen kunt voor maximaal 10 personen reserveren. Voor vrij zwemmen kunt u voor uzelf en 3 andere personen reserveren.

    Kan ik voor meer dan 1 keer reserveren?

    Ja, dat kan. U kunt voor meerdere dagen en meerdere activiteiten tegelijk een reservering maken. U kunt maximaal 7 dagen vooruit reserveren.

    Ik heb niet gereserveerd, mag ik toch zwemmen?

    Dat kan alleen als het tijdsblok waarin u wilt komen zwemmen nog niet vol zit. Om drukte en teleurstelling te voorkomen, raden wij u aan om vooraf online te reserveren.

    Kan ik de reservering ook in de webshop betalen?

    Nee, via de webshop kunt u alleen een reservering maken. In het zwembad kunt u contactloos betalen.

    Ik wil mijn reservering verplaatsen of afzeggen, kan dat?

    U kunt uw reservering zelf in de sportwebshop verplaatsen naar een andere dag of een ander tijdstip. Wilt u uw reservering annuleren? Bel op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur met de Sport-info-lijn via (070) 353 72 72. In het weekend kunt u het zwembad bellen. Zo komt er een plek vrij voor iemand anders die graag wil zwemmen.

    Hoe kan ik betalen bij de kassa?

    U kunt contactloos betalen bij de kassa in het zwembad.

    Gepubliceerd: 18 november 2020Laatste wijziging: 25 juni 2021