Den Haag Werkt: administratieve ondersteuning

Den Haag Werkt beschikt over goedopgeleide en gemotiveerde medewerkers die verschillende administratieve taken van u kunnen overnemen. Gedetacheerd bij uw organisatie of op locatie bij Den Haag Werkt.

U kunt Den Haag Werk inschakelen voor administratieve werkzaamheden, zoals:

  • kopieerwerk
  • scannen
  • mailingen versturen
  • invoeren van data
  • (eenvoudig) receptie- en baliewerk.

Nieuwe functie

Den Haag Werkt denkt graag met u mee en creƫert indien nodig nieuw werk. Zo bleek in de contacten met een ministerie dat hoogopgeleide medewerkers relatief veel tijd kwijt zijn aan eenvoudig administratief werk. Resultaat is de introductie van etage-assistenten, een prachtvoorbeeld van het maken van een nieuwe functie.

Bezetting gegarandeerd

Bij een aanvraag van een opdrachtgever zoekt Den Haag Werkt naar de juiste match tussen de aard van het werk en de meest geschikte medewerker(s). Eenmaal aan het werk, is Den Haag Werkt vraagbaak en beschikbaar voor zowel opdrachtgever als medewerker. Ook voor uw bedrijf, organisatie of instelling.

De medewerkers van de administratieve ondersteuning en receptiediensten werken bij uiteenlopende opdrachtgevers. Naast de rijksoverheid en lokale overheden maken landelijke organisaties, banken en grote en kleine bedrijven van de diensten gebruik.

Ontdek de talenten

Kenmerkend voor de medewerkers van Den Haag Werkt is hun motivatie en plezier in hun werk. Alle reden dus voor werkgevers om sociaal verantwoord te ondernemen.

Contact

Bent u op zoek naar administratieve ondersteuning? Of heeft u een andere vraag? Neem dan contact op met Den Haag Werkt. Mail naar denhaagwerkt@denhaag.nl of bel (070) 752 77 50.

Gepubliceerd: 10 december 2019Laatste wijziging: 23 december 2019