Nieuwsbericht

Stadsdeelkantoor Segbroek opent voor veelgevraagde producten

Gepubliceerd: 1 juni 2022Laatste wijziging: 14 juni 2022

U kunt vanaf woensdag 8 juni voor een aantal veelgevraagde producten van Publiekszaken ook naar stadsdeelkantoor Segbroek komen. Het gaat om producten Basisregistratie Personen (BRP).

Het is erg druk bij de balies van Stadhuis Spui en Stadskantoor Leyweg door de vele aanvragen voor paspoorten, ID-kaarten en rijbewijzen. Daarom opent de gemeente een derde locatie voor andere producten. Hierdoor kan de gemeente meer aanvragen verwerken en u sneller helpen.

Waarvoor u naar stadsdeelkantoor Segbroek kunt komen

U kunt voor deze producten op afspraak naar het stadsdeelkantoor komen:

Over het stadsdeelkantoor

Stadsdeelkantoor Segbroek is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot en met 16.30 uur. U kunt met uw pinpas betalen (niet contant). Bekijk de route naar het stadsdeelkantoor.

Zie ook: Openingstijden en locaties stadsdeelkantoren