Nieuwsbericht

Informatie- en Hulppunten op 6 stadsdeelkantoren sluiten

Gepubliceerd: 4 december 2020Laatste wijziging: 10 december 2020

De gemeente sluit de Informatie- en Hulppunten op 6 stadsdeelkantoren. Op het stadhuis en Stadskantoor Leyweg blijven de Informatie- en Hulppunten open.

Heeft u vragen of wilt u hulp? Dan kunt u naar de informatiebalies op Stadskantoor Leyweg of naar het Den Haag Informatie Centrum in het stadhuis.

Zeker nu de coronamaatregelen het persoonlijk contact moeilijker maken, is het belangrijk dat iedereen met vragen goed en gemakkelijk geholpen kan worden.

Sluiting

De gemeente opende in juli 2019 de Informatie - en Hulppunten op 6 stadsdelen om bezoekers snel te kunnen helpen. Door de uitbraak van het coronavirus moesten deze punten in maart dit jaar dicht. De gemeente concludeert nu dat de Informatie - en Hulppunten te weinig gebruikt worden.

Hulp bij digitale dienstverlening

Heeft u vragen over de dienstverlening, wilt u een afspraak maken of heeft u hulp nodig bij uw digitale aanvraag? Neem dan contact op met het spoedloket van het Klant Contact Centrum. Voor het spoedloket van het Klant Contact Centrum kunt u bellen of chatten met 14 070. De medewerkers van 14 070 helpen u dan verder met uw vraag en maken als het nodig is een afspraak voor u.

Versoepeling coronamaatregelen

Op andere plekken in de stadsdelen en wijken blijven er genoeg gemeentelijke punten over waar u hulp kunt vragen. Denk aan (wijk)bibliotheken en de Servicepunten XL. Als de coronamaatregelen worden versoepeld, pakken zij hun normale dienstverlening weer op. U kunt daar dan weer gebruikmaken van de computerwerkplekken. Ook de mogelijkheden voor hulp en ondersteuning worden dan weer uitgebreid.

Meer informatie

Contact met de gemeente