Stemmen in een andere gemeente met een kiezerspas

Bent u op 6 juni 2024 niet in Den Haag, maar in een andere gemeente? En wilt u graag zelf stemmen? Vraag dan een kiezerspas aan. Met een kiezerspas kunt u in heel Nederland stemmen.

Als u een kiezerspas heeft aangevraagd, kunt u alleen met deze kiezerspas stemmen. U krijgt geen nieuwe pas als u deze verliest. Bij het stembureau geeft u uw kiezerspas en laat u uw identiteitsbewijs zien.

Kiezerspas aanvragen

U kunt uw kiezerspas op 2 manieren aanvragen:

1. Online, via een formulier op deze pagina. Dit kan van 14 mei tot en met 3 juni 2024. U kunt de kiezerspas met of zonder DigiD aanvragen. U krijgt uw kiezerspas thuisgestuurd.
  2. Aan de verkiezingsbalie in het stadhuis (Spui 70). Dat kan van 14 mei tot 5 juni 2024, 12.00 uur. Neem uw geldige identiteitsbewijs mee naar de verkiezingsbalie. U krijgt uw kiezerspas dan meteen.

Heeft u vragen over de kiezerspas? Stuur een e-mail naar Begin link: verkiezingen@denhaag.nl, einde link. of bel naar (070) 353 44 88.