Help mee aan betere teksten

Wat vindt u van brieven, formulieren en informatie op de website van de gemeente? Wat kan er beter volgens u? Welke tips kunt u geven?

De gemeente wil dat haar teksten duidelijk zijn voor iedereen. Daarom wil zij graag weten of u de teksten begrijpt. Elke 2 maanden zijn er teksten om te verbeteren.

U kon tot woensdag 17 april 2024 reageren op een brief van het stadsdeel over een kapvergunning. De gemeente ontving uw tips en verbeteringen op deze tekst. En u gaf de tekst een cijfer. Dank u wel!

Op woensdag 8 mei komt de verbeterde tekst online. U kunt dan een nieuw cijfer geven. Is dat cijfer hoger dan de vorige keer? Dan gebruikt de gemeente voortaan de verbeterde tekst.

Met uw tips worden teksten beter

In de video vertellen mensen wat er beter kan en kunt u zien wat er met de verbeteringen is gedaan.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over het project Betere Teksten? Of heeft u een opmerking over een onduidelijke tekst van de gemeente? Stuur dan een e-mail naar Begin link: directduidelijk@denhaag.nl, einde link. .

Zie ook

Begin link: Direct Duidelijk Den Haag, einde link.