Raadzaal van de gemeente Den Haag

In het stadhuis van de gemeente Den Haag bevindt zich de raadzaal. De raadzaal is in gebruik bij de gemeenteraad voor commissie- en raadsvergaderingen. Er vinden ook bijzondere gelegenheden plaats zoals de naturalisatie-bijeenkomsten.

De raadzaal bevindt zich op de 1e etage van het stadhuis (Spui 70) en is bereikbaar via de trap aan de voorzijde van het Atrium. U kunt ook gebruik maken van de lift.

Openingstijden

De raadzaal is open voor publiek als er een raads- of commissievergadering is. U bent van harte welkom een vergadering bij te wonen op de publieke tribune. Als de tribune vol is, kunt u terecht in de foyer naast de raadzaal. Daar kunt u de vergadering volgen op een scherm.

Meer informatie over de Begin link: vergaderingen van de raad en de raadscommissies, einde link. .

Regels

Het is niet toegestaan om een jas of tas mee te nemen in de raadzaal.
Filmen en fotograferen in de raadzaal is slechts toegestaan na toestemming van de griffie. U kunt hiervoor contact opnemen met 1 van de Begin link: raadsvoorlichters, einde link. .