Corinne den Heijer – Stadsdeeldirecteur Loosduinen

Corinne den Heijer is stadsdeeldirecteur in Loosduinen.

Portretfoto van Corrine den Heijer in paars broekpak en zwarte coltrui. Ze heeft 1 hand in de zak.

Voornaam
Corinne
Achternaam
Den Heijer

Persoonlijk woord

‘Mijn naam is Corinne den Heijer, sinds 2023 ben ik stadsdeeldirecteur van Loosduinen. Ik heb hiervoor al langer bij de gemeente Den Haag gewerkt. Hier heb ik ook al eerder kennis mogen maken met het stadsdeel als coördinator veiligheid. Het is een bijzonder stadsdeel door de diversiteit aan bewoners, bedrijven, instellingen en groen, maar ook het karakter: er heerst nog een echt ‘wij-gevoel’ bij de mensen in de verschillende wijken. Ik ben trots dat ik mijn ervaring nu mag inzetten om de sociale en fysieke leefbaarheid in Loosduinen te versterken!

Het is ook een uniek stadsdeel door het bestaan van de Commissie Loosduinen. Zij verbinden alle bewonersorganisaties en ondernemers van het stadsdeel. Deze schakel tussen bewoners en de gemeentelijke organisatie vind ik ontzettend belangrijk. In 2023 bestaat de commissie 100 jaar! Dit is iets waar we met elkaar erg trots op mogen zijn. Ik koester deze samenwerking met de commissie en alle andere partners in Loosduinen. Want samen maken we Loosduinen tot het mooie stadsdeel dat het is.’

E-mail: Begin link: loosduinen@denhaag.nl, einde link.